Goldstore Yardım Merkezi

Sipariş

Goldstore.com.tr’de bulunan herhangi bir ürünü sepetinize attıktan veya direkt satın al butonuna tıkladıktan sonra ödemesini kredi kartınız, ptt/banka havalesi veya kapıda nakit ödeme seçeneğini seçerek satın alabilirsiniz.

Goldstore.com.tr’ye e-mail adresiniz ve şifrenizle birlikte giriş yaptıktan sonra, “Siparişlerim” kısmından siparişinizin durumunu online olarak takip edebilirsiniz. Sistem üzerinde yapılan tüm değişiklikler anında takip ekranınıza yansıyacaktır.

Evet. Goldstore.com.tr’de siparişiniz sırasında Teslimat ve Fatura bilgilerinizi farklı verebilirsiniz. Fatura ve Teslimat adresinizi siparişinizi verirken adres girişi sayfasından kolaylıkla değiştirebilir, farklı teslimat adresleri tanımlayabilir ve daha sonraki alışverişlerinizde de bu adresleri kullanabilirsiniz.

Goldstore.com.tr’den yapacağınız her alışveriş tutar gözetmeksizin ücretsiz hediye paketi yapılmaktadır. Siparişinizle ilgili hediye notunuzu sipariş onay sayfasında bulunan “Hediye Notu” kısmına yazabilirsiniz. Hediye notu kısmına yazılan tüm notlar renkli hediye kartlarına bilgisayar ortamında yazılıp siparişinizle beraber gönderilmektedir.

Siparişinizde olmasını istediğiniz veya Goldstore.com.tr yetkililerine iletmek istediğiniz her mesajı sipariş onay sayfasındaki “Sipariş Notu” kısmına yazabilirsiniz. Buradaki notlar yetkililerimizce itinayla okunarak dikkate alınacaktır.

Bazı şirket ve internet sağlayıcılar web üzerinden satın alımı engelleyebiliyor. Bu durumlarda Goldstore.com.tr yetkililerine 0212 527 7740 nolu telefondan ulaşarak telefonda siparişinizi verebilir. Ya da ürün detayında yer alan “Müşteri Temsilcimiz Yardımı ile Satın Al” butonunu tıklayıp bilgilerinizi girerek yetkililerimizin sizi aramasını sağlayabilirsiniz. Telefonla vereceğiniz siparişler web sayfamız üzerinden vereceğiniz siparişlerden farksız olarak değerlendirilecektir.

Goldstore.com.tr sitesinden alışveriş yapan siz kredi kartı sahiplerinin güvenliğini ön planda tutmakta ve siparişinizi verdiğiniz andan itibaren ödeme/fatura bilgilerinin kontrolünü gerçekleştirmektedir. Bu yüzden, siparişinizin tedarik ve teslimat aşamasına gelebilmesi için öncelikle siparişinizin ödeme/fatura bilgilerinin doğruluğunun onaylanması ve onaylandığına dair e-postanın size yollanması gereklidir. Sipariş onayının sağlıklı olarak alınması halinde, siparişler kargoya teslim edildikten sonra İstanbul içine en geç 2 iş günü, İstanbul dışına en geç 3 iş günü içinde ulaştırılacaktır.

Haftasonu ve resmi tatil günlerinde verdiğiniz siparişler sonraki ilk iş günü işleme alınacaktır.

Goldstore.com.tr müşterilerinin hayal ettiği hemen hemen herşeyi üretmekle ilgili bir hedefi bulunuyor. Özel olarak yapılan bu çalışmalarda müşterilerimizin tüm isteklerini ayrıntılarıyla dinliyor ve bu doğrultuda tasarımlar üzerinde çalışıyoruz. Zevkinize özel yaptırmak istediğiniz bir modelin resmini yada taslak çalışmasını bizimle e-mail yada faks yoluyla paylaşmanız yeterli oluyor. Bu resim veya taslak üzerinde çalışma yapan tasarımcılarımız olabilecek en güzel haliyle takının tasarım resmini sizinle paylaşıyorlar. Onay vermeniz halinde en kısa süreçte takınız tamamlanarak tarafınıza gönderim yapılıyor.

Goldstore.com.tr’ den vereceğiniz tüm siparişleriniz dünyanın bir çok ülkesine sigortalı olarak teslim edilebilmektedir. Yurtdışı teslimatlı siparişlerde 18000 TL üzerindeki siparişleriniz için kargo ücreti alınmaz. Sipariş tutarınız 18000 TL’nin altında ise teslimat yapılacak ülkeye göre değişiklik gösteren kargo ücreti sepetinize eklenecektir.

Siparişinizi yabancı banka kredi kartı ile 3D Secure şifrenizi kullanarak ya da Türkiye ye ait bir bankanın kredi kartı ile veya Western Union ile nakit havale yöntemini seçerek tamamlayabilirsiniz.

Ödeme biçimi olarak Western Union’ u seçmeniz halinde sitemizin hesapladığı USD veya EURO tutarı net olarak havale yapınız ve size verilen referans numarasını telefon ya da e-mail yoluyla bize bildiriniz.

Teslimat yapılacak ülkedeki gümrük mevzuatı gereğince paketinize uygulanacak tüm vergi ve masraflar teslim alıcıya ait olmaktadır.

Ödeme

 

  • 3D Secure Güvenli Kredi Kartı Ödemesi Yöntemi ile,
  • Banka Havale/Eft yöntemi ile,
  • Posta çeki hesap numaramıza havale yöntemi ile,
  • 750 TL üzeri siparişlerinizde kapıda nakit ödeme kolaylığı ile yapabilirsiniz.

 

Satın almak istediğiniz ürünü sepetinize ekleyip ilgili adımları takip ederek ödeme sayfasına ulaşabilirsiniz. Bu sayfada Kredi Kartı bilgilerinizi ekranda görülen uygun alanlara yazıp, bir sonraki aşamada onay vererek ödemenizi yapabilirsiniz.

Kredi kartı ile olan alışverişinizde işleminiz bankanız tarafından onaylandıktan sonra sistemimize yansıyacaktır. Sistem tarafından oluşturulan sipariş numaranız ve sipariş bilgileriniz Goldstore.com.tr çalışanlarına ulaşacaktır. Goldstore.com.tr den sipariş verdiğiniz tüm ürünler için size içinde sipariş bilgileriniz bulunan bir elektronik posta gönderilecektir. Kredi Kartı Sahtekarlığını engellemek için yoğun olarak çalışan kredi kartı departmanımız verdiğiniz bilgilerin doğruluğunu araştıracak ve onaylanması durumunda Finans departmanımıza onay verecektir. Siparişiniz bundan sonra lojistik ekibimiz tarafından, stoklarımızdan veya üretilerek kargo firması ile adresinize gönderilecektir.

3D secure şifreli olarak yapılan işlemlerin onay süresi çok daha kısa olmaktadır.

750 Tl üzeri ve kişisel olmayan ürünlerde (Kişiye özel hale getirilmiş, isimli veya harflli takılar hariç) kapıda nakit ödeme yapabilirsiniz.

Tüm goldstore.com.tr ürünlerini, anlaşmalı banka kartlarından, vade farksız 3 takside kadar satın alabilirsiniz.

Havale ödemeleri Saat 15:00 dan önce bize ulaşmış olan ve aynı gün kargo kategorisinde olan ürünler, ödemenin akabinde üretime alınmaktadır.

Sitemizden banka kartınızı kullanarak alışveriş yapabilirsiniz.

PTT Posta Havalesi/Çeki ile ödemelerinizi yapabilirsiniz.

İade ve Değişim

Kişisel olmayan tüm ürünlerde, (Kişiye özel hale getirilmiş, isimli veya harfli takılar ve özel hazırlanan diğer ürünler hariç) beğenmediğiniz takdirde 7 iş günü içerisinde iade yapabilirsiniz. Değişim süreci yine aynı şekilde olup, 30 iş günüdür.

Sitemiz üzerinden, 'Değişim ve İade' bağlantısındaki formu kullanarak veya telefon ile müşteri hizmetlerimize ulaşarak iade etmek istediğiniz sipariş hakkında tarafımıza bilgilendirme yapabilirsiniz.

İade ve Değişimlerinizi merkez ofis adresimize göndermeniz gerekmektedir. "Alemdar mah. Yerebatan cad. Salkım Söğüt Sok. No:5 Kat:1 Sultanahmet/Fatih İSTANBUL"

İade/Değişim işlemlerinde ayıplı ürün gönderilmemiş her siparişte kargo gönderim ücretleri satın alıcıya ait olmaktadır.

İade edilen siparişlerin geri ödemesi 5 iş günü içerisinde yapılmaktadır.

Teslimat

Siparişinizin size en çabuk şekilde ulaşması için lütfen adres bilgilerinizi mümkün olduğu kadar açık yazınız. Hatta varsa adresinizin tarif bilgilerini de bu bölüme yazabilirsiniz.

Goldstore.com.tr’den vereceğiniz tüm siparişler sigortalı kargo ile gönderilmektedir. Yani paket size güvenle ulaşıncaya dek sigorta kapsamındadır.

Siparişiniz kargoya verildikten 1 iş günü sonra kargo takip bilgileriniz sisteme girilmiş olacak ve bu bilgi e-mail ile de size iletilecektir. Dilerseniz Goldstore.com.tr’ye e-mail adresiniz ve şifrenizle birlikte giriş yaptıktan sonra, “Siparişlerim” kısmından siparişinizin durumunu online olarak takip edebilir, dilerseniz de e-mail adresinizdeki linkten kargo takibinizi yapabilirsiniz.

Goldstore.com.tr’den verdiğiniz siparişlerde, “Sipariş Notu ” kısmına “Alternatif Alıcı” yazabilirsiniz. Siparişlerinizi, belirlediğiniz alternatif alıcıların ancak kimlik ibrazı karşılığında teslim alabileceğini unutmayınız.

Garanti

Evet Goldstore.com.tr’den satın aldığınız tüm mücevher ve takılar 5 yıl Goldstore bakım/onarım garantisi altındadır. Tüm mücevher ve takılar garanti kartı ile gönderilmektedir.

Bakım ve onarım sırasında, kullanımdan kaynaklı çizikler ve deformasyonlar giderilecek, mücevherde taş varsa tırnakların sağlamlığı kontrol edilecektir.

Düşen pırlanta taşınız kayıp olmadı ise, düşen taş ile birlikte ürün bize gönderilirse taş tekrar mıhlanarak bakım işlemi tamamlanır ve bir ücret talep edilmez.

Pırlanta, değerli ve yarı değerli taşların düşüp kayıp olması, kaza sonucu oluşan çizilme, kırılma, kopma ve darbeden dolayı oluşabilecek hasarlar garanti kapsamında değildir.

Üzülmeyin bu gibi durumlarda Goldstore olarak maliyetin altında makul bütçelerle sorunu gidermek için elimizden geleni yapıyoruz.

Mücevher ve takıların bakım ve onarım işlemini ücretsiz yapmaktayız.

Bakım ve onarım işlemlerini ücretsiz yapıyoruz, kargo ücretlerini sizin ödemeniz gerekmektedir.

Goldstore.com.tr üzerinden satın aldığınız mücevher ve takılarda yapılacak işlemlerle ilgili 0212 527 77 40 nolu telefondan müşteri temsilcilerimizle iletişime geçerek yapılacak işlemler ile ilgili bilgi alabilir ve ürününüzün bize ulaştırılması ile ilgili işlemleri başlatabilirsiniz.

Müşteri temsilcilerimiz ile iletişime geçerek servis kaydı açtırdıktan sonra ürünü bize kargolamanız daha sağlıklı olacaktır. Size iletilecek servis no ile gönderim yapmanız halinde ürünleriniz daha kısa sürede işleme alınacaktır.

Goldstore.com.tr’den satın aldığınız tüm saatler orijinal olup 2 yıl süre ile ithalatçı firma garantisi altındadır. Almış olduğunuz saat garanti belgesi ile birlikte size gönderilmektedir.

Üyelik

Hayır. Goldstore.com.tr’ye üyelik ücretsizdir. Goldstore.com.tr’ye üye olmadan da sitemizi gezebilir, beğendiğiniz ürünler hakkında bilgi alabilirsiniz. Goldstore.com.tr’ye üye olmanız durumunda kampanyalarımızdan ve promosyonlarımızdan haberdar olma şansınız olacaktır.

Şifrenizi unutmanız durumunda, goldstore.com.tr ana sayfasında bulunan “Hesabım” linkine tıklayınız. Açılan sayfada “Şifremi unuttum” linkine tıklayıp üyelik işleminiz esnasında kullandığınız e-mail adresini yazarak “Şifremi gönder” butonuna tıkladığınızda, girdiğiniz e-posta adresi sistemimizde kontrol edilecek eğer girdiğiniz adres bulunursa e-posta adresinize yeni bir şifre oluşturularak gönderilecektir.

Ücretsiz olan Goldstore.com.tr üyeliğiniz ile tüm kampanya ve indirimlerden haberdar olabilirsiniz. Ve üyelik girişi yapıp özel günlerinizi ajandamıza tanımlamanız halinde %8 extra indirimden faydalanarak, belirleyeceğiniz hatırlatma yöntemi ile (mail / sms) özel günleri hiç unutmaz hale geleceksiniz.

Sitemizin üst kısmında yer alan Üye Ol bağlantısına tıklayarak, üyelik işlemlerinizi başlatabilirsiniz.

Kampanyalarımızdan, indirimli ürünlerden ve diğer avantajlı fırsatlarımızdan haberdar olabilmeniz için bülten ve mailleri almanızı öneririz.

Almak istemediğiniz takdirde ise tarafımıza geri bildirimde bulunabilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri

Haftaiçi 09:00-18:30 arası Müşteri Hizmetleri yetkililerimize 0212 527 77 40 nolu telefondan, [email protected] e-mail adresinden ve canlı destek aracılığı ile ulaşabilir, her konuda aklınıza takılan soruları sorabilir ve destek alabilirsiniz.

Tüm konularda uzman ekibimiz en doğru ve en kısa sürede size gereken kaliteli hizmeti verecektir. %100 müşteri memnuniyeti hedefi ile hizmet veren satış sonrası destek ekibimiz de size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.